W czym pomoże agencja Shopify, zalety współpracy z agencją przy wyborze Shopify?

Planujesz założyć sklep internetowy i zdecydowałeś się na wdrożenie systemu Shopify? Już na samym początku mamy dobrą wiadomość – to dobry wybór, ponieważ Shopify, oprócz łatwej i intuicyjnej obsługi, oferuje jeszcze szereg udogodnień, rozszerzeń. Tylko skąd wiedzieć, które ci się przydadzą? W tym już pomogą specjaliści.

Czym zajmuje się agencja Shopify?

Shopify jest najpopularniejszą platformą e-commerce na świecie, a w Polsce zdobywa coraz to nowych (zadowolonych) użytkowników. Nie każdy ma jednak czas lub chęć zajmować się kwestiami technicznymi, woli w pełni poświęcić się sprawom sprzedaży, czy marketingu. Wtedy podstawowe prace może zlecić agencji Shopify. Czyli komu?

Ze względu na rosnącą popularność tej platformy, coraz więcej firm, głównie informatycznych lub marketingowych, oferuje możliwość pomocy podczas wdrożenia sklepu. Agencja Shopify mohi.to to zespół specjalistów, którzy wiedzą, jak działa ta platforma, jak ją zoptymalizować, by w pełni skorzystać z jej możliwości. W czym może ci pomóc?

Możliwości jest kilka. Podstawową usługą jest wdrożenie e-sklepu oraz jego konfiguracja, także pod kątem wizualnym. To rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców lub firm, które dysponują ograniczonym budżetem.

Agencja Shopify, zamiast bazować na gotowym szablonie, może stworzyć unikalny projekt, w pełni dopasowany do identyfikacji wizualnej twojej marki. Oprócz tego wdroży wszystkie niezbędne integracje.

Masz duży sklep internetowy i obsługujesz kilka/kilkanaście tysięcy transakcji dziennie? Wtedy takie kwestie jak UX, czy wizualny aspekt sklepu to podstawa. Agencja Shopify tak przygotuje projekt, aby wykorzystać wszystkie zalety platformy i jednocześnie postawić na oryginalność. Ta usługa skierowana jest dla tych, którzy korzystają z Shopify Plus.

A jakie są zalety takiej współpracy?

Wdrożenie e-sklepu

To, co jest kluczowe, podczas korzystania z usług agencji Shopify, to wszystkie prace związane ze wdrożeniem, podstawową konfiguracją systemu. Mimo iż platforma jest prosta w obsłudze, konieczne jest wybranie i zainstalowanie wtyczek oraz rozszerzeń dopasowanych do twoich potrzeb. Jest to kluczowe zwłaszcza wtedy, gdy twój sklep będzie rozbudowany i podstawowe ustawienia są niewystarczające.

Oryginalny projekt sklepu na Shopify

Tworząc sklep na Shopify, możesz skorzystać z jednego z gotowych szablonów lub wdrożyć własny projekt. W obu przypadkach pomoc agencji może okazać się przydatna. Specjaliści tak skonfigurują szablon, aby był przyjazny dla użytkowników i jednocześnie na tyle niepowtarzalny, na ile jest to możliwe przy gotowych rozwiązaniach (chyba nie chcesz, aby twój sklep wyglądał jak dziesiątki innych, prawda?).

Droższą opcją, choć równie często polecaną, jest stworzenie indywidualnego projektu od podstaw. Wtedy masz pewność, że twój sklep online będzie się wyróżniać, możesz w pełni zadbać o spójność wizualną. A przy okazji poprosić o stworzenie własnych grafik, ikon, przydatnych w komunikacji z klientem.

Wsparcie techniczne dla sklepu na Shopify

Tak naprawdę na wdrożeniu sklepu internetowego, czy dostosowaniu/stworzeniu projektu współpraca z agencją Shopify może się zakończyć. Jeśli jednak nie masz czasu zajmować się kwestiami technicznymi, a nie chcesz nikogo zatrudniać do ich obsługi, możesz uzyskać wparcie ze strony agencji, decydując się na stałą współpracę. Dzięki temu otrzymujesz profesjonalną pomoc, nierzadko specjaliści sami zgłaszają się do ciebie z nowymi rozwiązaniami, przygotowanymi przez Shopify (a zakładamy, że sam nie masz czasu, aby śledzić wprowadzane modyfikacje, nowe rozszerzenia). A może nie potrzebujesz kompleksowego wsparcia, lecz tylko jednorazowe konsultacje? To również możesz uzyskać w agencji Shopify.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *