Decydując się na reklamę w systemie roll-up zyskuje się niepodważalne korzyści, jak na przykład mobilność, trwałość, łatwość wymiany grafiki, która przekłada się również na stosunkowo niewielki koszt. Reklamy wykonane w tym systemie mogą się dość znacznie pomiędzy sobą różnymi producentami, a także wykonawcami druków. Na co zwrócić szczególną uwagę w wyborze? Jak wybrać właściwą drukarnię?
Materiał i jakość wydruku
Wybór drukarni w przypadku reklam typu roll-ma dość istotne znaczenie. Tego rodzaju reklamy składają się z dwóch funkcjonalnych części, z których jedna – statyw reklamy, będzie służyć dłużej, a druga – kaseton wraz z częścią graficzną reklamy będzie wymieniany w zależności od potrzeb. Decydując się na tego rodzaju materiały reklamowe warto więc zastanowić się dobrze nad wyborem drukarni, w której zostanie ona wykonana i porównać ceny. W przypadku tego rodzaju reklam mogą się one bardzo między sobą różnić i reklama roll up Katowice może kosztować mniej niż na przykład analogiczna usługa w Warszawie. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na jakość samego wydruku. Warto w tym przypadku zasięgnąć porady wcześniejszych użytkowników i wybierać raczej sprawdzone drukarnie. Druk na banerze do systemu roll-up jest dość kosztowny, a więc bardzo odbiegające od średnich ceny powinny raczej budzić niepokój. Warto pamiętać, że jest to rodzaj reklamy raczej trwałej, a niektóre materiały mogą nie stracić na aktualności przez wiele sezonów. Solidnie wykonany druk jest gwarantem tego, że reklama nie wyblaknie od słońca, czy nie podda się innym czynnikom zewnętrznym.
Elementy konstrukcji statywu – jakość i łatwość obsługi
Oprócz samych wydruków różne drukarnie będą oferowały elementy statywów pochodzące od różnych producentów. Tutaj warto zwrócić szczególną ponieważ posłużą one najczęściej dłużej niż przez jeden sezon i warto zainwestować w sprzęt, który będzie się prezentował dobrze jak najdłużej. Należy zwrócić również uwagę na łatwość obsługi statywu – jego składania, rozkładania i magazynowania.