Jeśli szukamy reklamy o szerokim spectrum oddziaływania na konsumentów przy zachowaniu relatywnie niskich kosztów produkcji dla wysokich nakładów, zdecydowanie powinniśmy rozważyć reklamę zewnętrzną. Mnogość jej rodzajów pozwoli nam dopasować właściwy dla naszego biznesu format, a estetyczna forma przekazu z pewnością przyciągnie wielu potencjalnych klientów.
Czym jest reklama zewnętrzna?
Reklama zewnętrzna towarzyszy nam praktycznie na każdym kroku i już od czasów antycznych, w których właściciele warsztatów lub karczm montowali swoje szyldy. Obecnie rozumiemy ją jako formę podania informacji, która ma docierać do konsumenta w przestrzeni miejskiej przy korzystaniu z jej infrastruktury (przystanki, budynki i wiele innych) lub niezależnych konstrukcji reklamowych.
Jakie są rodzaje reklamy zewnętrznej?
Reklama zewnętrzna dzieli się na wiele kategorii i subkategorii z których najbardziej rozpoznawalnymi są:
- reklamy wielkoformatowe
- billboardy
- citylight
- kasetony reklamowe – https://grawerpix.pl/reklama/kasetony/
- reklamy mobilne
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej GrawerPix: „W naszej firmie żadna forma reklamy zewnętrznej nie jest nam obca. Na dzień dzisiejszy otrzymujemy od naszych klientów najwięcej zapytań o litery 3D, kasetony i pylony, ale z doświadczenia wiemy, że trendy w ciągu roku wielokrotnie ulegają dynamicznym zmianom, dlatego zawsze staramy się być przygotowani na realizację każdego, nawet najbardziej szalonego projektu o którego wykonanie poprosi nasz klient”.
Czy warto korzystać z reklam zewnętrznych?
Wszystkie statystyki dobitnie potwierdzają, że właściwie zaprojektowana i posiadająca wysoki standard wykonania reklama zewnętrzna jest doskonałym narzędziem marketingowym, finezyjnie zapadając w świadomości konsumentów i równie zgrabnie wpisując się w krajobraz otoczenia.
Dzięki swojej powszechności i dużej zapamiętywalności, dokona właściwej transmisji treści reklamowej, utrwali wizerunek marki, pomoże w kształtowaniu postaw konsumenckich, a przede wszystkim przyczyni się do zwiększenia widoczności Twojej firmy, będąc doskonałym sposobem na jej promocję.