Cofix to sieć kawiarni, która pochodzi z Izraela (Cofix Group). Niedawno weszła na rynek europejski, zaczynając od Polski. Po wygranym przetargu, komunikacją i obsługą marki zajmuje się MullenLowe Warsaw i MullenLowe Mediahub.
Cofix w Polsce
To zupełnie nowa lokalizacja na kawowej mapie stolicy (jak również na mapie miejsc, które są bezpośrednio związane z Izraelem). W Warszawie na ulicy Świętokrzyskiej została otwarta kawiarnia izraelskiej firmy Cofix – sieci bardzo tanich kawiarni, która znana jest niemalże wszystkim turystom. Cofix został założony przez biznesmena Awi Kaca w 2013 roku. Motywacją do otwarcia tej kawiarni było poirytowanie faktem, iż za niewielkich rozmiarów kawę i coś dobrego do zjedzenia, trzeba płacić za każdym razem około 50 szekli (około 50 złotych). Tym, co wyróżniało na początku sieć Cofix było to, że każdy produkt kosztował tam 5 szekli. (różne typy kawy, przekąski, warzywa, owoce, pieczywo, nabiał, lody, desery, produkty zdrowotne, ciasta, kanapki, jak również produkty niespożywcze). W późniejszym czasie ceny nieco podniesiono, ale nadal są nieporównywalne z cenami, które proponuje reszta kawiarni.
W naszym kraju firma promuje się prostym hasłem ,,Czarno na białym”. Działania o charakterze reklamowym objęły swoim zasięgiem nie tylko popularne social media, ale także OOH. Głównym założeniem, jakie miała kawiarnia Cofix, było od samego początku oferowanie klientom stałych cen za kawę i pozostałe napoje, jak i za przekąski czy słodycze. Sieć kawiarni Cofix na rynku europejskim dopiero zaczęła swoją działalność.
Zalety
Jako sieć kawiarni, która rozwija się za sprawą wizji zapewniania klientom produktów najwyższej jakości, niezwykle przyjemnych zakupów i stałej, uczciwej ceny dla każdego, Cofix zdecydowanie przewodzi rewolucji konsumenckiej w Izraelu, co ma również szansę osiągnąć w Polsce.
Poza bogatą ofertą kaw na wynos, klienci mają również do dyspozycji szeroką gamę innych produktów, takich jak: napoje bezalkoholowe, herbata, soki naturalne, lody, słodycze, zdrowe przekąski, ciastka, czy różne kanapki.
Kawę można dostać, w zależności od jej wielkości w cenie 6, 9 albo 12 złotych. Dostępne są kawy klasyczne (np. espresso, americano, czy latte), kawy firmowe (lawendowe latte czy caramel latte), kawy mrożone (czarna mrożona, frappe latte itd.), zimne napoje (lemoniada, mrożona herbata itd.) i napoje gorące (herbata czy gorąca czekolada). Patrząc na ceny innych kawiarni w stolicy, jest to zdecydowanie dobra oferta. Czarno na białym to idea, która cały czas towarzyszy Cofix. Kawa, czy jedzenie powstaje ze świeżych i dobrych składników. Firma nie ma nic do ukrycia. Klient wie, co dostaje i za jaką cenę.
Sieć poszukuje nowych lokali w Polsce
Jak na razie sieć Cofix w Polsce, działa wyłącznie w Warszawie. Niemniej jednak planuje zwiększenie swojego zasięgu na inne miasta. Dlatego poszukiwane są nowe lokale. Jeżeli masz do zaoferowania lokal w dogodnej lokalizacji, wejdź na oficjalną stronę sieci Cofix i uzupełnij specjalny formularz. Dane, które muszą zostać w nim zawarte, to między innymi: powierzchnia całkowita, kwota odstępnego i opis lokalu. Dodatkowo istnieje możliwość dodania zdjęć lokalu, co będzie dużym ułatwieniem w dokonywaniu późniejszego wyboru. Jeśli i Ty masz chęć serwowania w swoim lokalu pysznej kawy w przystępnych cenach dla każdego – to koniecznie zapoznaj się z ofertą sieci Cofix już dziś. Czekamy na Twoją propozycję lokalizacji nowej kawiarni Cofix.