Chcesz być wysoko w Google? Zrób audyt seo strony.

Wysoka pozycja strony w wyszukiwarce Google to większy prestiż strony i przepustka do większej ilości klientów. Dlatego przedsiębiorcy robią wszystko co w ich mocy, by pierwsze miejsca w wyszukiwarce należały właśnie do nich. Biorąc pod uwagę, że ilość stron internetowych nie maleje tylko rośnie nie jest to zadanie łatwe. Zwłaszcza bardzo konkurencyjne branże wiedzą jak ciężko jest wbić się i utrzymać na wysokiej pozycji w google.

Wiele firm chwyta się różnych rozwiązań, nie zawsze dobrych. Ale każdy kto choć trochę zna się na pozycjonowaniu wie, że wysokiej pozycji nie da się osiągnąć w krótkim czasie.

Wysoka i stabilna pozycja wymaga przygotowania odpowiedniego zaplecza i systematycznych i właściwych działań. Niestety wielu przedsiębiorców próbuje działać na własną rękę, czego efekty są jeszcze gorsze. Zmiana firmy pozycjonującej też nie zawsze przynosi efekt, bo zła historia pozycjonowania wciąż ciągnie się za stroną, skutecznie uniemożliwiając jej zdobycie wysokiej pozycji.

Dlatego, jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji Twojej strony w Google powinieneś zacząć od audytu strony www. To dokument który zawiera informacje na temat kondycji strony i tego w jaki sposób jest ona widziana przez google.

To absolutna konieczność, zwłaszcza jeśli korzystałeś już z usług firmy pozycjonującej, a mimo to Twoja strona nadal jest nisko. Być może firma stosowała nie do końca właściwe metody czego efektem jest zła historia strony w google.

Audyt seo wskaże nie tylko historię domeny, ale również profil i źródło linków do niej prowadzących. Pomoże wyłapać wszelkie niedociągnięcia techniczne, braki optymalizacyjne, a także zawartość słów kluczowych i ogólnie treść.

Taki audyt powinien być obowiązkowym początkiem współpracy między agencją seo, a firmą. Dopiero po głębokiej analizie stanu w jakim znajduje się strona można przystąpić do właściwych działań. Często jest tak, że zanim zacznie się właściwe pozycjonowanie trzeba uporać się ze skutkami złych praktyk stosowanych przez poprzednią firmę seo lub właściciela. Często bowiem jest tak, że przedsiębiorcy biorą się za samodzielne pozycjonowanie, nie mając zbytnio o tym pojęcia. W efekcie zamiast wysokiej pozycji strona zostaje zbanowana lub nie może wywindować się na wysoką pozycję.

Do agencji seo firmy zgłaszają się dopiero gdy jest bardzo źle. Wykonany dobrze audyt może wskazać problemy, przez które strona wciąż jest nisko w google. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest zgłoszenie się do agencji seo już na samym początku i rozpoczęcie współpracy od wykonania audytu seo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *