Tanie ulotki – czy można drukować tanio i dobrze?

Pomimo wciąż powstających nowych sposobów na reklamowanie swoich usług i produktów począwszy od reklam w sieci poprzez wszelkiego rodzaju mailingi skończywszy na ulotkach w branży marketingowej od lat mają się nadzwyczaj dobrze.

Każdego dnia drukuje się ich setki tysięcy, a niemal każda osoba napotyka każdego dnia na swojej drodze osoby, które dorabiają sobie poprzez rozdawanie ulotek. Wydrukowanie dużej ilości egzemplarzy ulotek to pewien koszt, z jakim musi się zmierzyć każdy, kto decyduje się na tego typu rozwiązanie. Pytanie więc brzmi czy można drukować tanio i dobrze? A przede wszystkim skutecznie?

Ewolucja ulotek

Pierwsze ulotki w historii datowane są na początek XV wieku. To Leopold Lubert był prekursorem tego rozwiązania. Chciał on za pomocą małej kartki papieru zapełnionej informacjami zareklamować swoją książkę. Szybko rozwiązanie zostało podpatrzone przez konkurencyjnych księgarzy.

Na początku ulotki zachęcały jedynie swoją treścią i zamieszczonymi na nich informacjami. Wraz z ich ewolucja i rozwojem grafiki zaczęto uzupełniać je o obrazki i chwytliwe logotypu. Takie rozwiązanie sprawiało, że ulotki zaczynamy przyciągać jeszcze większa ilość klientów. Obecnie rozwój technologii pozwala na obniżenie kosztów związanych z wydrukiem ulotek. Udoskonalone formy wydruku i pełna automatyzacja maszyn sprawia, że koszt ich w porównaniu do korzyści, jakie przynoszą, stał się nieporównywalnie bardziej opłacalny. Do przyczynienia się opłacalności korzystania z ulotek miały także duży wpływ drukarnie internetowe.

Drukowanie ulotek w internecie

Obecne możliwości i rozwój internet, który stał się także narzędziem do ułatwiania codziennych czynności sprawiło, że pojawiła się możliwość wydrukowania swoich ulotek właśnie za pomocą internetu. W dedykowanych do tego drukarniach internetowych https://piga.pl/produkty/drukarnia-ulotki-druk. Drukarnia internetowa Piga charakteryzuje się przede wszystkim wysoką jakością wydruków reklamowych w przystępny dla klientów cenach, a także dostawa towaru zamówionego za pośrednictwem ich intuicyjny i niezwykle łatwej w obsłudze strony internetowej. Tego typu firmy oferują o wiele korzystniejsze terminy od swoich stacjonarnych konkurentów. Dodatkowo dają pełna dowolność co do treści, a także projektów graficznych, dzięki czemu klienci mogą swobodnie zrealizować swoja wizje od A do Z.

Potwierdzona skuteczność

Skuteczność tego typu firmy marketingowej potwierdzona została poprzez szereg badań naukowych. Według nich ludzie o wiele częściej sprawdzają nawet mimowolnie treść ulotek, zapamiętując ich dane fragmenty niż ma to miejsce w przypadku reklam internetowych. Wszystko dzięki temu, że ulotka jest namacalna forma przekazywania informacji. Można ją przechować w domu, spokojnie przeanalizować jej treść i skorzystać, kiedy zajdzie taka potrzeba. Szczególna skuteczność ulotek odnotowuje się w branży gastronomicznej, która na tego typu nośnikach oferuje możliwość dowozu posiłków, a także umieszcza swoje menu wraz z cennikiem. Wszystko to sprawia, że ulotki jeszcze prawdopodobne przez długi czas będą obecne w naszym codziennym życiu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *