Smycze reklamowe – top 5 powodów, dla których warto je mieć

Konkurencja jest dobrym zjawiskiem, ale nie da się ukryć, że również niezwykle ciężkim dla nowo powstałych firm. Dobra reklama pomaga zaistnieć na rynku. Właśnie – dobra, czyli jaka? Gadżety, takie jak smycze reklamowe, są jednymi z najskuteczniejszych form marketingu.

  1. Powody, dla których warto zainwestować w gadżety reklamowe – top 5
  2. Smycze reklamowe i inne gadżety – co wybrać?

Wielu właścicieli firm, próbuje promować swoją działalność ulotkami i plakatami. Czy to błąd? Oczywiście, że nie. Należy jednak wziąć pod uwagę, że potencjalny klient każdego dnia jest bombardowany podobnymi reklamami. Dlatego inwestowanie budżetu marketingowego w użyteczne gadżety, np. smycze reklamowe, jest o wiele lepszym pomysłem niż ”makulatura”, która zaraz trafi do kosza.

  1. Powody, dla których warto zainwestować w gadżety reklamowe – top 5
  2. Rozpowszechniasz logo i nazwę firmy: niezależnie od tego, czy to kubek, koszulka, długopis, czy też smycze reklamowe, na pewno przyczynią się do tego, żeby twoja firma była rozpoznawalna i dobrze się kojarzyła. Przede wszystkim dlatego, że gadżety reklamowe są użyteczne i bezpłatne!
  3. Twoja strategia marketingowa nabiera namacalnego wymiaru: firma jest postrzegana jako ta, która znajduje się tam, gdzie klient jej właśnie potrzebuje
  4. Wzbudzasz zaufanie klientów – jako firma, która chce dawać i być pożyteczna, zyskujesz przewagę nad tymi, które chcą jedynie zarobić (czyli ”spamują’ niechcianymi reklamami)
  5. Możesz je wręczać w torebce – w ten sposób wzmacniasz pozytywne wrażenie. Wręczając torbę z gadżetami reklamowymi, jesteś trochę jak św. Mikołaj. A kto nie lubi dostawać prezentów?
  6. Gadżety reklamowe są stosunkowo tanie – szczególnie, kiedy zastanowisz się nad stosunkiem kosztów do efektów. Niełatwo wyrzucić czy zniszczyć gadżet reklamowy. Papier o wiele prościej.
  7. Smycze reklamowe i inne gadżety – co wybrać?

Produkty, które firmy wybierają najczęściej, to:

  • smycze reklamowe i opaski
  • pendrive i powerbanki
  • kubki
  • długopisy
  • akcesoria ekologiczne (bardzo na topie, biorąc pod uwagę wzrastającą świadomość ekologiczną)
  • plecaki i torby
  • koszulki
  • breloki

Wybór jest naprawdę ogromny. Ważne aby dopasować rodzaj gadżetu do profilu swojej działalności.

Osoba, które dostaje gadżet, korzysta z niego praktycznie codziennie, opatrując się z logo i nazwą firmy, a dodatkowo, subtelnie reklamując ją tam, gdzie go zabiera. To stwarza dużą przewagę np. nad ulotkami, które większości kojarzą się z nachalnością i niepotrzebnymi ”śmieciami”.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *