Na czym polega proces planowania marketingowego?

Duża część właścicieli firm nie ma predyspozycji do planowania marketingowego. Wynika to z faktu, że założyli…

Dlaczego warto inwestować w ulotki?

Jest kilka skutecznych sposobów na promowanie swojej marki. Jednym z nich są bez wątpienia ulotki reklamowe.…

Specjaliści w architekturze cyberprzestrzeni

Dla każdego współczesnego biznesu strona internetowa jest koniecznym elementem funkcjonowania. Własna witryna daje ogromne możliwości. Lepiej…

Co trzeba wiedzieć o automatyzacji marketingu?

Jak wiadomo, wszelkie dziedziny związane ściśle z marketingiem, naprawdę bardzo dynamicznie i sprawnie się rozwijają. W…

Rynek leasingu i wynajmu aut po zmianach przepisów podatkowych

Początek 2019 roku to moment, w którym w życie wchodzą nowe przepisy podatkowe. Jest to szczególnie…

RODO – krajobraz po 6 miesiącach

Pomimo upływu 6 miesięcy od momentu wprowadzenia RODO, wiele firm nadal nie jest w pełni przygotowanych…

Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…

BIK Indeks – Popytu na Kredyty Mieszkaniowe wyniósł w grudniu 2018 r. – 24,9%

Wartość BIK Indeksu – Popytu na Kredyty Mieszkaniowe (BIK Indeks – PKM), informuje o rocznej dynamice…

Polski przemysł otwarty na cyfryzację?

Poziom cyfryzacji zakładów produkcyjnych z roku na rok wzrasta. Czy oznacza to, że polskie fabryki są…

Inflacja hamuje zgodnie z planem

W grudniu inflacja wyniosła 1,1 proc., to wynik zgodny z oczekiwaniami ekonomistów i jednocześnie najniższy od…