Budowanie wizerunku firmy w sieci – co warto wiedzieć?

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest budowanie wizerunku firmy. Ale czym właściwie…

Agencja brandingowa i jej rola w kreowaniu spójnego wizerunku marki

Posiadanie pozytywnego i spójnego we wszystkich aspektach wizerunku jest najwyższą wartością, jaką jest w stanie zdobyć…

Konsumenckie bazy danych B2C. Krótka charakterystyka

Baza danych B2C, czyli baza konsumencka, jest dla przedsiębiorcy źródłem informacji o obecnych i potencjalnych klientach…

Co to jest Pinterest i Dribbble?

Kiedy nie masz pomysłów, a musisz wykonać jakiś projekt do szkoły bądź pracy, to świetnym rozwiązaniem…

W jaki sposób agencja brandingowa może pomóc Twojej firmie?

Dobra agencja brandingowa doskonale wie, co należy zrobić aby firma lub usługa zdobyła zainteresowanie klientów. Współcześnie…

Gadżety reklamowe na tle psychologii

Psychologia jako praktyczny przejaw filozofii pozwala zrozumieć człowieka. Daje możliwość racjonalizacji tego, co nazywamy behawioryzmem. Zestawu…

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Prawda jest taka, że firma bez pozycjonowania praktycznie nie istnieje w sieci. Nie ma co ukrywać,…

Chcesz być wysoko w Google? Zrób audyt seo strony.

Wysoka pozycja strony w wyszukiwarce Google to większy prestiż strony i przepustka do większej ilości klientów.…

Czy warto sięgać po stojaki reklamowe?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Powinna być ona widoczna już z daleka. Atrakcyjny, kolorowy…

Nowoczesne ulotki, czyli 3 oryginalne pomysły na druki reklamowe

Specjaliści od marketingu od wielu lat wieszczą upadek mediów drukowanych. Niektórzy z nich sądzą, że już…