Folia monomeryczna czy polimeryczna. Którą folię reklamową wybrać?

Wydruki wielkoformatowe na foliach to jedne z najbardziej popularnych nośników reklamowych i informacyjnych. Folia monomeryczna i…

Korzyści ze współpracy z agencją marketingową

Agencje marketingowe to firmy świadczące usługi marketingowe zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych. Rolą…

Obsługa social media – jakie działania obejmuje?

Dobrze zaplanowana obsługa social media jest niezbędna w budowaniu świadomości marki i pozyskiwaniu nowych klientów w…

Dlaczego warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

O powodzeniu firmy na rynku decyduje sprawnie przeprowadzona akcja marketingowa. Teoretycznie wiadomo, na czym powinna ona…

Dlaczego reklama jest ważna?

Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że produkt obroni się sam, o ile jest rzeczywiście dobry. I…

Jak zaprojektować ulotkę, która nie trafi od razu do kosza?

W działaniach promocyjnych często wykorzystywane są tradycyjne nośniki informujące klientów o oferowanych przez daną firmę usługach…

Billboard na zamówienie

Tablice reklamowe są popularnym rozwiązaniem, wykorzystywanym przez wiele branż do zareklamowania swojej firmy, produktu lub usługi,…

Budowanie wizerunku firmy w sieci – co warto wiedzieć?

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest budowanie wizerunku firmy. Ale czym właściwie…

Agencja brandingowa i jej rola w kreowaniu spójnego wizerunku marki

Posiadanie pozytywnego i spójnego we wszystkich aspektach wizerunku jest najwyższą wartością, jaką jest w stanie zdobyć…

Konsumenckie bazy danych B2C. Krótka charakterystyka

Baza danych B2C, czyli baza konsumencka, jest dla przedsiębiorcy źródłem informacji o obecnych i potencjalnych klientach…