Dlaczego warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

O powodzeniu firmy na rynku decyduje sprawnie przeprowadzona akcja marketingowa. Teoretycznie wiadomo, na czym powinna ona polegać, w praktyce nie tak łatwo zrealizować te założenia. Przyda się wtedy pomoc doświadczonej agencji BTL.

Badania marketingowe

Każda firma ma swoje oczekiwania i potrzeby, a dobra agencja marketingowa potrafi szybko je rozpoznać i pod tym kątem przygotować ofertę. Formacja marketingowa 4mat.pl specjalizuje się w takich działaniach, a oferta obejmuje badania typu „tajemniczy klient”, audyt partnerów biznesowych, badania e-mailowe oraz podczas akcji promocyjnych, jak również badania dotyczące działania konkurencyjnych marek.

Przygotowanie kampanii promocyjnej

Celem akcji marketingowej jest dotarcie do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów oraz wypromowanie nowej marki. Kampania jest zawsze przygotowywana indywidualnie – pod uwagę brana jest specyfika produktu, preferencje określonych grup odbiorców, zasięg akcji. Największy nacisk agencja kładzie na to, by proponowana strategia działania wyróżniała się oryginalnością, bo tylko wtedy jest szansa na to, by wybić się ponad konkurencję i dotrzeć do świadomości szerokiego grona klientów. Formacja 4mat zajmuje się także stroną formalną, czyli uzyskiwaniem pozwoleń, które są potrzebne do tego, by zaplanowaną akcję przeprowadzić.

Realizacja akcji promocyjnej to zadbanie o projekty graficzne materiałów reklamowych, przygotowywanie stoisk promocyjnych oraz eventów, działania marketingowe w internecie i konwencjonalnych mediach. Przeprowadza także rekrutację pracowników, dba o ich właściwe przeszkolenie i tworzy systemy motywacyjne, dzięki którym zespoły sprzedażowe osiągają coraz lepsze wyniki.

Przez cały czas agencja marketingowa przygotowuje raporty i analizy – klient ma rozeznanie w aktualnych działaniach i postępach w sprzedaży, można też na bieżąco korygować założenia planu, jeśli nie wszystkie działania promocyjne zakończyły się spodziewanym sukcesem.

Profesjonalnie przeprowadzone akcje promocyjne

Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją takich akcji promocyjnych jak degustacje, samplingi (rozdawanie klientom darmowych próbek), animacje, ambienty, akcje vendingowe, happeningi, launch nowego produktu.

Oferta uwzględnia też programy dla handlu, które zajmują się nie tylko bezpośrednim zwiększaniem sprzedaży, ale i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy oraz zacieśnianiem więzów z klientami, na przykład za pomocą programów lojalnościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *