Dlaczego warto inwestować w ulotki?

Jest kilka skutecznych sposobów na promowanie swojej marki. Jednym z nich są bez wątpienia ulotki reklamowe. Ta prosta i bezpośrednia forma reklamy nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Co warto wiedzieć o ulotkach reklamowych i dlaczego przetrwają dobę internetu? Zapraszamy do lektury.

Najprostsza forma reklamy

Idealna ulotka reklamowa to taka, która małą ilością skondensowanej treści potrafi zaciekawić odbiorcę, oraz przekazać wszystkie najważniejsze informacje związane z działalnością i zakresem usług danej firmy. Dzięki wygodnemu i mieszczącemu się w dłoni formatowi może stać się naszą wizytówką, a zaprojektowana w interesujący sposób pomaga osiągnąć cel i wyróżnić się na tle konkurencji.

Jaka powinna być ulotka?

Ulotka powinna przede wszystkim mieścić się w dłoni. Warto pamiętać, aby w jej centralnym miejscu znalazł się slogan lub hasło reklamowe będące w stanie zaciekawić i zainteresować potencjalnego klienta. Duża część firm zamiast napisu wybiera formę graficzną. W tym wypadku należy być jednak ostrożnym. Źle dobrana grafika potrafi popsuć całą ulotkę i zniechęcić odbiorcę. W kwestii doboru czcionki i kolorów pamiętaj, aby były one czytelne, przemyślane a całość zapisana na wysokiej jakości papierze. Zamiast korzystać z własnej drukarki, zainwestuj w usługi profesjonalnej firmy zajmującej się projektowaniem i tworzeniem tego typu produktów.

Odpowiedni format ulotki

Nie ma jednego sprawdzonego sposobu lub metody, mówiącej nam jaki format ulotki będzie najlepszy. Dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie ze złotego środka, czyli stworzenie reklamy nie za dużej i nie za małej. Popularnymi rozmiarami są formaty A7 i A6, natomiast A4 i A3 (ulotki kwadratowe) przystosowane są do kreatywnych ulotek. Warto zapamiętać, że według ekspertów w działalności kolporterskiej, najlepiej sprawdzi się format A5.

Zalety ulotek

Ulotki reklamowe są bardzo skuteczną i wbrew pozorom tanią formą reklamy. Świadczy o tym między innymi fakt, że w dobie internetu wciąż wiele firm korzysta właśnie z papierowej formy promowania swoich usług i produktów. Dzięki temu, że mogą być wręczane bezpośrednio do rąk, można łatwo sprecyzować grupę docelową odbiorców. Druk ulotek znakomicie sprawdzi się również w sytuacji, w której chcemy jak najszybciej poinformować klientów o aktualnej promocji lub nowościach. Ostatnią zaletą papierowej reklamy jest fakt, że jej kolportaż może być dostarczony w konkretne miejsce, w którym klienci znajdą naszą firmę.

Dlaczego warto inwestować w ulotki?
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *