Czy warto sięgać po stojaki reklamowe?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Powinna być ona widoczna już z daleka. Atrakcyjny, kolorowy stojak reklamowy (zwany również standem) przykuwa wzrok i wzbudza zainteresowanie. Nic dziwnego, że jest tak powszechnie stosowany. Ma on wiele form, a niektóre z nich są bardzo pomysłowe.

Gdzie stosowane są podpory dla reklamy?

Stojaki reklamowe często umieszczane są na zewnątrz danego lokalu. Są one duże i kolorowe. Mają sprawić, że danym lokalem zainteresuje się więcej osób. To dlatego nazywa się je potykaczami reklamowymi. Stojaki, choć w mniejszej formie, są wykorzystywane także wewnątrz budynku. Często umieszczane są one na biurkach bądź parapetach – chodzi o to, by były „w zasięgu ręki”. Zawierają specjalną kieszonkę, w której znajdują się ulotki, broszury i wizytówki. Stojaki reklamowe to także szeroko stosowane rozwiązanie podczas targów, forów, festiwali i imprez plenerowych. Dzięki nim, z daleka widać dane stanowisko, więc staje się ono atrakcyjniejsze dla odbiorców.

Z czego wykonane są standy dla treści reklamowych?

Stojaki wykonywane są z różnych materiałów. Jednymi z nich są stal i propylen, służące do tworzenia potykaczy reklamowych. Instalowane są one na ogół na zewnątrz, muszą więc cechować się dużą odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Dodatkowo są stabilne i bezpieczne dla przechodniów. Podpory dla reklam często są tworzone z metalu, który zapewnia trwałość i długość użytkowania. Dany sklep czy placówka korzysta z takiego stojaka przez lata. Z kolei standy na ulotki, wizytówki czy broszury wykonywane są z tektur laminowanych. W ramach promocji firmy niejednokrotnie sięgają również po flagi reklamowe, które pozwalają wyeksponować ich nazwę i logo. Specjalnym rodzajem flagi jest tzw. beach flaga, wykorzystywana na imprezach plenerowych. W celu jej stworzenia wykorzystuje się wysokiej jakości tkaninę, często jest to poliester.

Kup stojaki reklamowe w sklepie https://stojakiplastikowe.pl/

Czy standy reklamowe mają sens?

Stojaki reklamowe są powszechnie stosowane, właśnie ze względu na ich skuteczność. Jest to jeden z najlepszych sposób, by dotrzeć do klienta bezpośrednio. Profesjonalnie wykonane standy budują także markę firmy. Pozwalają na rozwijanie pozytywnych skojarzeń u klienta: firma pokazuje, że jest otwarta, chętna do komunikacji. Dzięki temu rośnie zaufanie ze strony odbiorców, którzy czują, że mogą o wszystko zapytać. Stojaki reklamowe są także atrakcyjne wizualnie i pozwalają danej firmie wyróżnić się z tłumu. Poza tym są łatwe w montażu i mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Jest to niewielka inwestycja w bardzo dobrą formę reklamy. Korzystają z niej małe, jak i duże firmy. Również przedstawiciele mediów sięgają po standy reklamowe, gdyż wiedzą, że w ten sposób mogą dotrzeć do odbiorcy w sposób bezpośredni i zaangażować go.

Standy reklamowe mogą mieć różny kształt, formę i kolorystkę. Wszystko zależy od oczekiwań danej firmy, jej profilu, grupy docelowej, do której dana reklama ma trafić. Dobrze przygotowana strategia reklamy, a także ciekawy projekt pod względem graficznym to gwarancja sukcesu.

Czy warto sięgać po stojaki reklamowe?
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *