Czy warto sięgać po stojaki reklamowe?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Powinna być ona widoczna już z daleka. Atrakcyjny, kolorowy stojak reklamowy (zwany również standem) przykuwa wzrok i wzbudza zainteresowanie. Nic dziwnego, że jest tak powszechnie stosowany. Ma on wiele form, a niektóre z nich są bardzo pomysłowe.

Gdzie stosowane są podpory dla reklamy?

Stojaki reklamowe często umieszczane są na zewnątrz danego lokalu. Są one duże i kolorowe. Mają sprawić, że danym lokalem zainteresuje się więcej osób. To dlatego nazywa się je potykaczami reklamowymi. Stojaki, choć w mniejszej formie, są wykorzystywane także wewnątrz budynku. Często umieszczane są one na biurkach bądź parapetach – chodzi o to, by były „w zasięgu ręki”. Zawierają specjalną kieszonkę, w której znajdują się ulotki, broszury i wizytówki. Stojaki reklamowe to także szeroko stosowane rozwiązanie podczas targów, forów, festiwali i imprez plenerowych. Dzięki nim, z daleka widać dane stanowisko, więc staje się ono atrakcyjniejsze dla odbiorców.

Z czego wykonane są standy dla treści reklamowych?

Stojaki wykonywane są z różnych materiałów. Jednymi z nich są stal i propylen, służące do tworzenia potykaczy reklamowych. Instalowane są one na ogół na zewnątrz, muszą więc cechować się dużą odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Dodatkowo są stabilne i bezpieczne dla przechodniów. Podpory dla reklam często są tworzone z metalu, który zapewnia trwałość i długość użytkowania. Dany sklep czy placówka korzysta z takiego stojaka przez lata. Z kolei standy na ulotki, wizytówki czy broszury wykonywane są z tektur laminowanych. W ramach promocji firmy niejednokrotnie sięgają również po flagi reklamowe, które pozwalają wyeksponować ich nazwę i logo. Specjalnym rodzajem flagi jest tzw. beach flaga, wykorzystywana na imprezach plenerowych. W celu jej stworzenia wykorzystuje się wysokiej jakości tkaninę, często jest to poliester.

Kup stojaki reklamowe w sklepie https://stojakiplastikowe.pl/

Czy standy reklamowe mają sens?

Stojaki reklamowe są powszechnie stosowane, właśnie ze względu na ich skuteczność. Jest to jeden z najlepszych sposób, by dotrzeć do klienta bezpośrednio. Profesjonalnie wykonane standy budują także markę firmy. Pozwalają na rozwijanie pozytywnych skojarzeń u klienta: firma pokazuje, że jest otwarta, chętna do komunikacji. Dzięki temu rośnie zaufanie ze strony odbiorców, którzy czują, że mogą o wszystko zapytać. Stojaki reklamowe są także atrakcyjne wizualnie i pozwalają danej firmie wyróżnić się z tłumu. Poza tym są łatwe w montażu i mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Jest to niewielka inwestycja w bardzo dobrą formę reklamy. Korzystają z niej małe, jak i duże firmy. Również przedstawiciele mediów sięgają po standy reklamowe, gdyż wiedzą, że w ten sposób mogą dotrzeć do odbiorcy w sposób bezpośredni i zaangażować go.

Standy reklamowe mogą mieć różny kształt, formę i kolorystkę. Wszystko zależy od oczekiwań danej firmy, jej profilu, grupy docelowej, do której dana reklama ma trafić. Dobrze przygotowana strategia reklamy, a także ciekawy projekt pod względem graficznym to gwarancja sukcesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.