3CX na Android i iOS— miej go zawsze pod ręką

Czas pożegnać się z tradycyjnymi systemami telefonicznymi. Użytkownik może pobrać aplikację 3CX na urządzenie z Androidem lub iOS i cieszyć się wszystkimi udogodnieniami. Od tej pory, lokalizacja nie jest ograniczeniem — z rozszerzenia można korzystać z dowolnego miejsca, a połączenia VoIP z Twojego smartfonu są bezpłatne. Aplikacja zapewnia także bezproblemowe połączenie wszystkich klientów jednocześnie poprzez SIP Forking. Ponadto możesz organizować konferencje internetowe i korzystać z funkcji takich jak Presence. Dzięki 3CX telefon stacjonarny jest zawsze pod ręką. Aplikacja daje użytkownikom możliwość odbierania połączeń na wewnętrzny numer stacjonarny za pomocą urządzenia mobilnego i przekierowywania ich do współpracowników. Aplikacja umożliwia również ustawienie statusu, aby współpracownicy mogli sprawdzić czy dana osoba może odebrać połączenie, co przekłada się na oszczędność czasu. Wydajność aplikacji 3CX została osiągnięta przez wbudowanie tunelu, w celu uniknięcia zdalnych zapór sieciowych. W związku z tym połączenia z sieci 3G lub hotspotu Wi-Fi są niezawodne.

Nowa aplikacja 3CX na Android

Unowocześniona aplikacja na Android oferuje ulepszenia stabilności i użyteczności 3CX. Lepsza integracja z systemem Android pozwala dzwonić pod numery za pomocą 3CX… bez przełączania się do tej aplikacji. Od teraz wykonanie takiego połączenia jest możliwe bezpośrednio z interfejsu użytkownika kontaktów Android.

W nowej aplikacji wprowadzono ulepszenia stabilności. Wdrożono poprawki dla popularnych urządzeń Nokia 6 i 8, a ulepszenia sieciowe owocują przyspieszeniem połączeń wychodzących oraz wiadomości.

Zmodernizowana zostało również obsługa zestawu słuchawkowego Bluetooth. W wybranych urządzeniach z Androidem 8 i nowszym dostępna jest eksperymentalna opcjaObsługa samochodu/Bluetooth” do zarządzania routingiem połączeń.

3CX — przyszłość komunikacji

3CX to centrala telefoniczna, która oferuje użytkownikom korzystanie z funkcji komunikacji ujednoliconej. Umożliwia samodzielne zarządzanie niezależnie od tego, gdzie znajduje się centrala — na serwerze lokalnym czy w chmurze.

Centrala telefoniczna 3CX oparta jest na otwartych standardach IP PBX i spełnia wszystkie oczekiwania dotyczące komunikacji biznesowej —poprawia współpracę i obsługę klienta, a tym samym zwiększa produktywność.

3CX oferuje także aplikacje mobilną, dzięki której wewnętrzny numer stacjonarny może być zawsze pod ręką.

Szeroki wachlarz korzyści 3CX

3CX to system ujednoliconej komunikacji, oferujący zaawansowane funkcje — od samodzielnego zarządzania po dostarczanie poczty głosowej do skrzynki odbiorczej.

Redukcja kosztów

Wyeliminowanie opłat za połączenia wewnętrzne, a także bezpłatne rozmowy biurowe dla pracowników sprawiają, że obniżenie kosztów telekomunikacyjnych staje się możliwe. Hostowanie w chmurze nie wymusza na klientach pokrywania wysokich opłat. Wprowadzone zostało korzystniejsze rozwiązanie — niski miesięczny abonament. Nie trzeba również martwić się o licencję na każdy numer wewnętrzny — obowiązuje jedna niska cena za całą centralę PBX.

Dzięki nowoczesnej technologii 3CX WebMeeting możliwe jest również ograniczenie wydatków na kosztowne usługi konferencji internetowych. Co więcej, wszyscy użytkownicy centrali telefonicznej są licencjonowani bezpłatnie.

Zintegrowane rozwiązania wideokonferencyjne

Komunikacja wideo odbywa się za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Aby wziąć udział w wideokonferencji, użytkownicy nie muszą instalować żadnych wtyczek— dzięki technologii WebRTC wystarczy jedno kliknięcie.

Samodzielne zarządzanie

Cechą charakterystyczną 3CX jest samodzielna instalacja i zarządzanie. 3CX oszczędzi czas dzięki automatycznej konfiguracji podłączonych do sieci telefonów IP lub bramek. Łatwą konfigurację umożliwiają również wbudowane szablony dostawców VoIP/SIP Trunk.

3CX daje także możliwość zarządzania telefonami IP z poziomu konsoli — wdrożenie nowego oprogramowania zajmuje kilka kliknięć myszy. Za pomocą konsoli użytkownik może tworzyć, edytować i usuwać rozszerzenia i DIDy, aktualizować oprogramowanie telefonu IP, zdalnie odświeżać i restartować telefony IP.

Aplikacje mobilne

3CX oferuje aplikacje mobilne z nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem użytkownika. Dzięki temu, użytkownik może korzystać z pełnego zakresu funkcji komunikacji ujednoliconej, niezależnie od lokalizacji.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Thomas It, w której znajdą Państwo kilkanaście wersji centrali telefonicznej 3CX, dopasowanych do potrzeb różnych firm.

Zachęcamy również do kontaktowania się z ekspertami Thomas It. Pracownicy sklepu odpowiedzą na Państwa pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.

Mogą Państwo również liczyć na naszą pomoc w zainstalowaniu centrali telefonicznej 3CX na urządzenie. Zapraszamy do współpracy!

Thomas It

Numer telefonu: 32 444 94 30, adres e-mail: info@thomas-it.pl

3CX na Android i iOS— miej go zawsze pod ręką
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *